China - Reisverslagen van Els de Jonge - WaarBenJij.nu China - Reisverslagen van Els de Jonge - WaarBenJij.nu
China

Opnieuw naar Azië, deze keer naar China. Hans was er al 2 keer eerder, maar dat was 25/26 jaar geleden. We zijn erg benieuwd hoe hij de verschillen ervaart.
Vanavond is onze laatste avond thuis. Morgenmiddag reizen we met de NS naar Schiphol. 17:55 uur vertrekken we via Kopenhagen naar Beijing. Eindelijk een keer naar de muur.... dat is een droom die uitkomt.
Hopelijk reageren jullie, onze blogvolgers, nu af en toe eens op mijn stukjes, dan heb ik het idee dat het wordt gelezen en het geeft me de moed om tijd te nemen de blog bij te houden. Dus lezers: zet even wat in het gastenboek als je het hebt gelezen! DANK!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Overeenkomsten en verschillen
Els

Reizen deden we vroeger.... toen we nog vrijgezel waren en later samen, Hans en ik. Toen de kinderen kwamen was het echte reizen voorbij, voor altijd dachten we toen. We deden eerst Nederland (Zeeland en Friesland), maar al gauw werd het Europa, in een caravan, met een camper, met een tent, in hutten, in hotels en in huisjes of chalets. Met de kinderen bezochten we Belgie, Duitsland, Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk, Oostenrijk, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Engeland, Liechtenstein, Vatciaanstad, Italie en Spanje. Maar nu gaat het steeds meer kriebelen.... dus: op naar Azie.

Actief sinds 26 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12591

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

China

26 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: